Vanuit APPLE store 5th avenue - Reisverslag uit Providence, Verenigde Staten van Christel Meijel - WaarBenJij.nu Vanuit APPLE store 5th avenue - Reisverslag uit Providence, Verenigde Staten van Christel Meijel - WaarBenJij.nu

Vanuit APPLE store 5th avenue

Blijf op de hoogte en volg Christel

28 December 2012 | Verenigde Staten, Providence

Ik type snel een kort verslagje vanuit de Apple winkel op 5th Avenue in New York. Hoe ideaal is dat dan?

Vandaag hebben we de hele dag rondgeslenterd in Central Park. Hoe klein voel je je wel niet als je in een park loopt omringt door enorme gebouwen. Het is ongelofelijk bizar en heel moeilijk te beschrijven. We hebben ongeveer 3 uurtjes rondgelopen in Central Park en hebben op het einde een halfuurtje op de stenen gelegen in het zonnetje tegenvover the ice rank van Central park. We wilde er eerst ook gaan schaatsen maar de ijsbaan was veel te druk

Na deze oase van rust zijn we doorgelopen naar 5th avenue (die meteen aan Central park ligt en zijn we dus doorgelopen naar deze apple winkel. Het is grote doorzichtige kubus die niet zo heel groot is maar wel enorm druk (stond weer een rij buiten het gebouw)

Gisteren hebben we ook weer een intesief dagje gehad. We waren begonnen in he meatpacking district. Hier zijn we als eerste naar the chealsea market gegaan. DIt is een markt waar ze verse goederen verkopen. Zeker waard om eens te bezoeken.
We hebben hierna een rondje gemaakt in the village (doet europeaans aan) en kwamen uit op een square Hier stond een man die allemaa duiven op zich had, hij vertelde dat als je brood vasthield ze op je kwamen zitten. Nou dit wilde Pim en ik natuurlijk proberen, een paar sec later waren we een levend stanbeeld, haha prachtige erarin.

Hierna zijn we met de ferry langs het vrijheidsbeeld gevaren, het viel heel erg tegen het was namelijk heel klein
' s avonds zijn we nog naar een show geweest van the rocketts, typisch amerikaans en heel gaaf.

Groetjes vanuit the apple winkel op 5th avenue

See you again

• 28 December 2012 - 22:35

Myrthe:

Heey zusie,

Zo te horen gaat het goed daar!!

• 29 December 2012 - 11:23

De Mommen:

Hoi meiden en heer,

Het mannetje met de duiven doet ons denken aan home alone. De ze week met de Kerst waren alle vier de afleveringen van home alone, dus ook in New York met het vrouwtje met de duiven. Dus een voorstelling kunnen we er van maken. Als het goed is sluiten jullie vandaag af in New York. Een goeie reis en weer tot hoors.

De Mommen

• 29 December 2012 - 18:38

Marcek:

Nou weer een hele hoop nieuwe ervarigen opgedaan.
    heerlijk wnadelen in het park, 3 uur en vervolgens zonne, nou dan hebben jullie beter weer dan hier, vandaag was het 12 graden, maar de dagen ervoor veel regen.
    een leuke video vanuit het museum, leuk je wer even te zien. jullie gaan morgen terug na boston?.
    geniet ervan.
    martijn heeft vandaag zijn eerste vlucht als piloot gemaakt in een airbus 320 9 was wel maar een simulator, maar levensecht !!), hiermee heeft hij een rondje schiphol gevlogen
    deze simulator stond in roermond, waar we vervolgens een heerlijke schnitzel zijn gaan eten in het "schnitzel-paradijs"( christel je weet wel waar dat is) .
    ik wens jullie allen een goede terugreis naar boston en tot morgen
    gr pap